در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج و تبیین فرهنگ شهدا و سبک زندگی اسلامی ایرانی یادواره شهدای شهرستان خوی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار خواهد شد

 

فرمانده قرارگاه تاکتیکی ابا عبدالله الحسین(ع) و سپاه شهرستان خوی درگفتگو با آذرباخیش ، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)  هدف از برگزاری یادواره شهدا را تجدید میثاق با آرمان های شهدای والا مقام عنوان و افزود: شهدا با تقدیم تمام هستی خود یک شبه راه کمال به خداوند را پیمودند و به فرمان ولی خدا و امام راحل در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کرده و از مقدسات و دین اسلام و مرزهای معنویت دفاع کردند.

 

 

سرهنگ پاسدار محمد باقرعلایی گفت: ایثار و شهادت، قوی ترین سلاحی است که مسلمانان به آن افتخار می کنند لذا باید برای ترویج و پاسداری آن و زنده نگه داشتن نام شهدا تلاش کنیم.

 

 

وی با اشاره به نا امنی که در کشورهای همسایه ایران  وجود دارد، اظهار کرد  ایران خوشبختانه یکی از با امنیت‌ترین کشورهای خاورمیانه است واین تنها در سایه خون سرخ شهدا و ایثار و فداکاری خانواده های شهدا و آمادگی نیروهای مسلحاست  که دست به دست هم دادند تا این امنیت شکل بگیرد.

 

 

سرهنگ پاسدار علایی ترویج فرهنگ تسلیم نشدن و زانو زدن در مقابل دشمن را از پیام‌های شهدا بر شمرد و گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت نا به هنجار کشور در همه زمینه‌ها توسعه فرهنگ جهاد و مقاومت در ابعاد مختلف است.

 

 

فرمانده سپاه خوی همچنین یادی از شهید حججی کرد و گفت:ا گر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم بواسطه ایثار و شهادت طلبی شهداست که این درس را از مکتب ابا عبدالله الحسین(ع) گرفتند.

 

 

گفتنی است این مراسم همزمان با ۲۰مهرماه سال جاری با سخنرانی  سردار شعبانی از فرماندهان ۸سال دفاع و  مداحی منصور اردبیلی با حضور مسئولین شهرستان و خانواده ها ی معظم شهدا و مردم شهیدپرور شهرستان خوی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار می شود.

 

 

انهای پیام/