به گزارش آذرباخیش ، مراسم تشییع پیکر مطهرهشت نفر از شهدای گلگون کفن مرزبانی چالدران درخوی با شور و حال هوای عاشورایی با حضور باشکوه مردم، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا  و مردم مومن و مرزدار شهرستان خوی و چالدران برگزار شد.

دختر نوجوان شهید حمید حاجی زاده در تشیع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی چالدران با در دست گرفتن عکس پدر شهیدش حضور داشت که حال و هوای خاصی به مراسم تشییع بخشید بود.

مردم در تشییع پیکر مطهر این شهدا با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل ضمن محکوم کردن اعمال و جنایت گروهای ترویستی و ضد انقلاب با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

۲ تن از این شهدا که اهل خوی بودند پس از تشییع در مزار شهدای خوی ودر جوار همرزمان شهید خودآرام گرفتند، یک تن به شهرستان پلدشت ،دو نفر از شهدا شهرستان بناب و سه شهید دیگر نیز به شهرستانهای گمیشان گلستان، میانه و گوهردشت منتقل شدند تا در زادگاهشان به خاک سپرده شوند.

این هشت مرزبان دلاور جمعه ۱۲ آبان در منطقه مرزی چالدران در درگیری با گروههای تروریستی و اشرا رمسلح ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نایل آمده بودند.

انتهای پیام/