روابط عمومی سپاه خوی طی پیامی، ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر از مردم شهیدپرور شهرستان خوی برای حضور در تجمع علیه این اغتشاشات در ۱۷ دی ماه دعوت نمود.

 

 

به گزارش آذرباخیش  ، در این بیانیه آمده است: مردم ولایی ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با توکل و توسل برخدا در سال۵۷به رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت پایان بخشید.

 

 

در ادامه این پیام ذکر شده: رسیدگی به امور زندگی مردم از اولویتهای انقلاب اسلامی است و امام(ره) و مقام معظم رهبری همیشه به رای و خواست مردم احترام می گذاشتند.

 

 

 

در بخشی از این بیانیه مطرح شده است: نباید فراموش کرد که دشمنان از خدا بی خبر در هرشرایطی برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و همیشه سعی دارند با نقشه های شوم خود امنیت و آرامش ایران اسلامی را بر هم زنند و اگر بصیرت و آگاهی مردم و مسئولین نباشد در حقیقت آنان را در رسیدن به اهدافشان کمک خواهند نمود.

 

 

این بیانیه همچنین گفته: در این مرحله از زمان که مردم به طور قانونی خواستار مطالبات خویش بودند عده ای به عنوان عروسک های خیمه شب بازی آمریکا، اسرائیل و…اقدام به آشوبگری و تخریب اموال نموده با رفتارهای ساختارشکنانه آسایش، آرامش و امنیت عمومی، اجتماعی و ملی را سلب کردند اما این مردم بودند که راه خود را از این افراد جدا کردند و هرگونه ناآرامی و اغتشاش را محکوم کردند.

 

 

در این بیانیه از مردم غیور و لایتمدار اشهرستان خوی برای حضور در تجمع عظیم مردمی در روز یکشنبه۱۷دی ماه، دعوت به عمل آمده است.

 

 

انتهای پیام/