حجت الاسلام شکوری با توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا و در اطاعت اوامر و دستورات خدا بودن و شکیبایی و مقاومت در برابر توطئه های دشمنان اظهار داشت: رسالت اصلی و مهم مسئولان در حراست از اقتدار ملی و حل مشکلات مردم است.

 

به گزارش آذرباخیش ، حجت الاسلام شکوری با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اجتماع علما و مردم قم به مناسبت ۱۹ دی ماه گفت : دشمن در تلاش است  تا با ابزاری های متعدد و با فریب افکار عمومی و عواطف مردم همیشه در صحنه جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی برآید.

 

امام جمعه خوی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت : عده ای فریب خورده ضمن هنجارشکنی در شعارهای خود و آسیب رسانی به اموال مردم حتی به کشتن تعدادی از انسان های بی گناه دست زدند که در اغتشاشات اخیر یک مثلث فـعال بودند که در حال برنامه ریزی برای آشوب و نا امن جلوه دادن ایران اسلامی بودند که با هوشیاری مردم همیشه در صحنه و نیروهای امنیتی نقش بر آب شد.

 

 

مسئول مدارس علمیه خوی با اشاره به مطالبات مردم گفت: رسالت اصلی و مهم  مسئولان در حراست از اقتدار ملی و حل مشکلات مردم است دولت محترم باید مطالبات مردم را در اولویت خود قرار دهد مهار گرانی و  بیکاری از مهمترین دغدغه های مردم هستند که باید با توجه به ظرفیتهای داخلی و اقتصاد مقاومتی که همیشه رهبر معظم انقلاب به آن توصیه اکید دارند حل کنند.

 

 

خطیب جمعه در بخش دیگیری از سخنان خود به ۲۲ دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام(ره)  اشاره کردند و مدیریت موفق کشور در شرایط بحرانی را بارزترین عملکرد شورای انقلاب اسلامی دانست.

 

 

انتهای پیام/