بیت‌الله پاشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارتباط با کشف مواد سوختی قاچاق در خوی، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور خوی به ایواوغلی یک دستگاه وانت سایپا را به احتمال حمل کالای قاچاق متوقف ساختند.

 

 

وی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف به منظور بازرسی به پارکینگ منتقل شد، افزود: در این بازرسی‌ها از خودروی توقیفی یک هزار و ۳۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

 

 

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه این مواد سوختی قاچاق ضبط و توقیف شد، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و  پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و مواد سوختی قاچاق هم تا صدور حکم قانونی در توقیف خواهند بود.

 

 

وی با اشاره به کشف البسه قاچاق در خوی، عنوان کرد: یک دستگاه اتوبوس که در محور ماکو به خوی در حال حرکت بود به دلیل اینکه ماموران انتظامی به آن به احتمال حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و دستور توقف به اتوبوس را دادند.

 

 

پاشایی با بیان اینکه اتوبوس پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: از اتوبوس مورد نظر طی بازرسی‌ها ۱۵۷ ثوب البسه قاچاق و ۱۵ قطعه لوازم خانگی کشف شد که این کالاهای قاچاق تا تعیین تکلیف به انبار منتقل شدند.

 

 

وی با اشاره به ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه، خاطرنشان کرد: با ارزیابی‌هایی که توسط کارشناسان مربوط صورت گرفت ارزش ریالی آنها ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

 

فرمانده انتظامی خوی در ارتباط با تعداد دستگیرشدگان مرتبط با این محموله، ابراز کرد: در این راستا علاوه بر توقیف اتوبوس مذکور یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات قاچاق امسال افزایش یافته است، یادآور شد: نیروی انتظامی با محوریت قرار دادن مبارزه با کالای قاچاق در وظایف خود به این امر مهم دست یافته است.

 

 

انتهای پیام/