محمد علیزاده عضو شورای اسلامی بخش قطور در گفتگو با آذرباخیش  با اشاره به مشکلات بخش قطور شهرستان خوی گفت : مرز نشینان بخش قطور از درآمدهای مرزی کاملا محروم بوده و دارای مشکلاتی هستند که لازم است مسئولین محترم به این مشکلات رسیدگی نمایند.

 

محمد علیزاده مرزنششینان بخش قطور را وفاداران به نظام مقدس و ولایی توصیف نمود و تصریح کرد : مردم قهرمان بخش قطور با تقدیم دهها شهید سرافراز به این نظام مقدس و پاسداری از مرزهای میهن عزیزمان نقش خود را به خوبی ایفا نموده اند.

 

وی با اشاره به مشارکت گسترده اهالی محترم این بخش در انتخابات مختلف از جمله انتخابات شورای اسلامی تصریح کرد : مردم شریف این بخش از منتخبین خود در شورا انتظاراتی دارند که متاسفانه به خاطر دخالت های صورت گرفته ، نقش شورای اسلامی بخش قطور بسیار کم رنگ شده و مانع تداوم کارها می شود .

 

محمد علیزاده عضو شورای اسلامی بخش قطور افزود : مرزنشینان بخش قطور از حقوق قانونی خود برخوردار نیستند و بیشتر مرزنشینان بعلت عدم اطلاع رسانی از سوی مسئولین در بخش ، هنوز موفق به دریافت کارت الکترونیکی مرزنشین نشده اند .

 

وی به مشکلات آب شرب این منطقه نیز اشاره نمود و افزود : بیشتر روستاهی بخش قطور فاقد آب شرب بهداشتی هستند و از آب شرب غیر بهداشتی استفاده می کنند که این امر بهداشت و سلامتی اهالی محترم منطقه را تهدید می کند .

 

محمد علیزاده دخالت های صورت گرفته در کار شورای اسلامی بخش را باعث کندی حل و فصل مشکلات مردمی عنوان نمود و افزود : به خاطر این دخالت ها ، شورای اسلامی بخش قادر به انجام وظیفه خود در جهت آبادانی روستاها نیست و بیشتر روستاهای مرزی به علت عدم حمایت مسئولین ، از روستاها به شهر مهاجرت و در حاشیه شهر ساکن شده اند که این امر باعث مشکلات جدی برای مرز نشینان شده است وی در خاتمه این گفتگو امیدواری نمود، مسئولین محترم نسبت به حل مشکلات مرزنشینان بخش قطور شفاف سازی نموده و ازمردم این بخش حمایت نمایند.

 

انتهای پیام/