عباس پور حاجی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری ،تحلیلی آذرباخیش ضمن بیان مطلب فوق عنوان نمودند: تمامی نیروها و امکاناتمان را برای ایام منتهی به اواخر سال بسیج نموده ایم تا در صورت بروز حوادث احتمالی در سریع ترین زمان به محل حادثه اعزام داشته باشیم.

 

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته بیان داشتند: این سازمان با ۴ ایستگاه ثابت و سیار در سطح شهر و نیز شهرک ولیعصر (عج) و همچنین با گشت های موتوری از ۱۵ اسفند ماه در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

 

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی خوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت آگاهی بخشی به خانواده ها و دانش آموزان، افزود: نقش خانواده و مدارس در آگاهی رساندن به بچه ها و نوجوانان پر رنگ می باشد و در کنار اطلاع رسانی خانواده ها سازمان اقدام به تهیه و پخش بروشور ، کاتالوگ و نیز نصب بنر در نقاط پر تردد شهر نموده است. ما نیز با عنایت به این موضوع اقدام به مراجعه حضوری در مدارس نموده و با کمک گرفتن از خود دانش آموزان آشنایی های ابتدایی را داده و نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی را تعلیم می دهیم.

 

 

ایشان در خاتمه از همکاری مردم فهیم و نجیب شهرستان خوی تشکر نموده و خاطرنشان شدند بالاترین آسیب دیدگی در چهارشنبه آخر سال را افراد رهگذر و عبوری تشکیل می دهند که از عموم شما همشهریان تقاضا مندیم در این روز به خصوص مراقب فرزندان و جوانان خود باشند و حدالمقدور از خروج غیر ضروری از منزل جلوگیری نموده و در صورت بروز حادثه سریعا با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید.

 

 

انتهای پیام/