مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اعلام این خبر افزود: به منظور تامین آب شرب پایدار برای مشترکین عزیزو با توجه به تراکم جمعیت در شهرخوی و شهرهای تابعه شبکه آبرسانی به طول ۲۱۳۶۰ متر اجرا شد.

 

ولیزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی در گفتگ و گو با آذرباخیش گفت : تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی برای مشترکان نیاز به نوسازی و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی با لوازم و تجهیزات جدید روز را دارد.

 

وی در ادامه افزود در سال جاری ۲۲۳۴۰ متر اصلاح شبکه آبرسانی در راستای اقتصاد مقاومتی اصلاح گردیده است .

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری خوی نسبت به نوسازی تأسیسات شبکه آب‌رسانی تأکید زیادی داشته  چراکه توجه به این امر مهم باعث جلوگیری از هدر رفت آب شده و این کار باعث کاهش هدر رفت آب  می شود .مهندس ولیزاده به اهمیت نوسازی شبکه آب‌رسانی و تأسیسات شهری اشاره و خاطرنشان شدند: نوسازی و بهسازی شبکه آب‌رسانی باعث کاهش خسارت می‌شود.

 

وی ابراز کرد: شرکت آب و فاضلاب خوی در جهت تولید آب شرب باکیفیت ،برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را داشته و نوسازی تأسیسات آب‌رسانی را به جد دنبال می‌کند.

 

مهندس ولیزاده از افزایش مصارف آب شرب در روزهای پایانی سال خبر داد و اظهار داشت: در روزهای پایانی سال بر اساس یک سنت دیرینه، مردم مبادرت به خانه‌تکانی و نظافت منازل خود می‌کنند و همه ساله در این ایام شاهد افزایش چشم‌گیر مصرف آب هستیم.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی از تمامی مشترکان خواست که با رعایت روشهای صحیح مصرف آب و پرهیز از مصارف بی رویه خصوصاً در ساعات اوج مصرف ضمن توجه به حفظ منابع آبی، امکان برخورداری از آب را برای سایر شهروندان فراهم سازند.

 

 

انتهای پیام/