آخرین جلسه از مجمع عالی بسیج شهرستان خوی در سال جاری با هدف صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توجه به منویات رهبری(مدظله العالی) با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، حوزه های مقاومت بسیج، مسئولین شهرستان و اقشار مختلف بسیج در محل سالن شهید کوچری فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

به گزارش آذرباخیش ، رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان خوی در این جلسه با ارائه عملکرد سالانه کارگروه های ۸گانه مجمع گفت: به حول و قوه الهی با برگزاری جلسات منظم و مثمرثمر توانستیم با ارائه طرح هایی گامی در جهت اعتلای شهرستان برداریم.

 

محمود حسن پور ایجاد روحیه نشاط و وحدت رویه توجه به منویات رهبری، صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، سهیم شدن در آبادانی و پیشرفت پروژه های شهرستان از اهداف مجمع بسیج بود که در سال جاری فعالیت کرد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوی اظهار داشت: مجمع عالی بسیج شهرستان به‌عنوان اتاق فکری برای انجام امورات مهمی است که در آن نیاز به اتخاذ تصمیم‌های تخصصی احساس می‌شود.

 

 

وی در ادامه افزود: حرکت به سمت تحقق جامعه اسلامی قطعا باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و لازمه  این همت و عزم همگان است که شجره طیبه بسیج به عنوان لشگر مخلص و بی چشمداشت پیش قراول این جریان است.

 

 

فرمانده سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن خیر مقدم گویی و تقدیر از روئسای کارگروه های ۸گانه از فعالیتهای خویش در سال جاری گفت: قطعا  ولایت مداری و بصیرت مردم ما را پیش قدم سهیم شدن در تصمیمات شهرستان می کند.

 

 

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: مجمع بسیج شهرستانی تشکیل‌شده است تا در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و موضوعات اجتماعی نقش‌آفرینی کند و هدف کم کردن بار از دوش دولت است.

 

 

وی افزود: ما امیدواریم که این احساس در سال ۹۷ هم همچنان ادامه یابد و روز به روز شاهد پیشرفت در اهدافمان باشیم.

 

 

فرماندار شهرستان خوی نیز در پایان ضمن جمع بندی طرح ها و استماع اظهارنظرهای اعضای مجمع بسیج در راستای کمک طرحهایی نظیر ،ایجاد بازارچه های مشاغل خانگی در حمایت از فروش تولیدات خانگی بدون اخذ مالیات و اجاره بها،در نظر گرفتن فیش های آب و برق این تولیدات،رسیدگی به محل های آسیب پذیر از جهت معتادان، بررسی وضعیت پروندهای مفاسد اجتماعی و… را صادر نمود.

 

انتهای پیام/