این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و معتمدین شهری برگزار شد و از ۱۸ سال تلاش های حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا تقدیر و حجت الاسلام مصطفی محمدلو بعنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی خوی معرفی شد.

 

به گزارش آذرباخیش ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در این جلسه ضمن اشاره به نقش و اهمیت نهاد های فرهنگی و تبلیغاتی در کشور و لزوم همکاری و هماهنگی بین ادارات و سازمان ها در این رابطه افزود: خوشبختانه در زمان حضور حجت الاسلام معصومی نیا در تبلیغات اسلامی شاهد  اقدامات سازنده ای از سوی ایشان بوده ایم و جای بسی خوشحالی می رود این خطه دارای فرزندان خلفی چون ایشان می باشد که در هر مسئولیتی که قبول نمایند منشاء خیر و پیشرفت خواهند بود و انتطار می رود حجت الاسلام مصطفی محمدلو سرپرست جدید خطی و مشی ترسیمی قبلی را ادامه داده و بیش از پیش بتوانند با تعامل سازنده مسائل فرهنگی را به سیر صعودی خود سوق دهند.

 

عابدی در این مراسم, سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد مقدس دینی برخاسته از متن انقلاب دانسته و افزود: سازمان تبلیغات با ارائه آموزه‌های دینی همواره در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر می دارد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی در ادامه, وظایف سازمان تبلیغات اسلامی را سنگین و خطیر عنوان کرد و افزود: در شهرستان دارلمومنین خوی که مردم آن به دینداری و دینمداری شهره هستند این وظیفه دو چندان می شود.

 

در خاتمه این مراسم از سوی ادارات خوی  با اهدا لوح و جوایزی از حجت الاسلام معصومی نیا تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

انتهای پیام/