به گزارش  آذرباخیش ،نفرات برتر مسابقه زیباترین عکس سفره هفت سین ۹۷ باحضور مدیریت فرهنگی شهرداری خوی و نیز مدیر مسئول پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش جوایز خود را دریافت نمودند.

 

در این جلسه چیت ساز خویی با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ها افزودند: رسانه ها می توانند در بازتاب مشکلات مربوط به شهر و بافت شهری و همچنین ایجاد تعامل بهتر و سازنده میان مردم و مسئولین گام های بسزایی بردارند چرا که نمود این نکته از سنوات قبل بر مسئولین محرز گردیده است.

 

معاونت  فرهنگی شهرداری خوی از زحمات عباس پور مدیر مسئول و همچنین شرکت کنندگان تقدیر و تشکر نمودند و آرزو داشتند این تعامل دوسویه بیش از پیش ادامه و تداوم داشته باشد.

 

در خاتمه این مراسم عباس پور با تقدیر و تشکر از شهرداری خوی و خاصه آقای چیت ساز خویی جهت حمایت از این مسابقه برای ایشان و مجموعه شهرداری آرزوی توفیق و سربلندی نموده و اظهار آمادگی نمودند در جهت هرگونه تعامل میان شهرداری و پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ،تمامی تمهیدات انجام شده و ما می توانیم با دست یازیدن به رسالت خبری خود و به دور از هرگونه وابستگی های جناحی و سیاسی تریبونی بی طرف برای مسئولین و مردم باشیم.

 

لازم به یادآوری است تعداد ۲۰۱ اثر در قالب فرمت gpg به دبیرخانه ی مسابقه ارسال شده و خوشبختانه تمامی عکس های ارسالی دارای کیفیت مطلوبی بودند.به سه نفر از برگزیدگان از طرف شهرداری خوی کارت هدیه ۳۰۰/۰۰۰ تومانی و نیز کتاب نفیس دارالصفا اهدا گردید.

 

 

آقای فریدون علیزاده  خانم نسرین فرهمندی اصل و خانم حکیمه ابراهیم زاده به ترتیب بیشترین آرای مخاطبین را کسب نموده بودند.

انتهای پیام/