مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش از اصلاح ۹۷۰ متر شبکه آبرسانی شهر قطور با اعتبار هزینه شده ۱۴۹ میلیارد ریال خبرداد .

 

سلطانعلی ولیزاده گفت : یکی از راههای کاهش هدر رفت آب ، اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی می باشد که در این راستا شبکه آبرسانی شهر قطور بدلیل داشتن عمر بالا و فرسودگی لوله ها و باتوجه به افزایش منازل و واحدهای ساختمانی نیاز سریع به اصلاح این شبکه بود .

 

مدیر عامل شرکت به مشکلات این پروژه اشاره کرد و گفت: بالا بودن تراز آب از عمده مشکلات در راه اصلاح شبکه آبرسانی شهر قطور بود که با تلاش و جدیت نیروهای متعهد فنی این شرکت به سرانجام رسید .

 

وی افزود: مناطقی که در شهر قطور اصلاح شبکه آبرسانی صورت گرفت خیابانهای ساحلی ، طبیعت و ضلع شرقی خیابان رجائی می باشد که همزمان با اصلاح شبکه آب در این مناطق اصلاح انشعابات نیز صورت گرفته است.

 

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تعداد انشعابات غیر فنی اصلاح شده تا کنون را ۲۲۱ فقره عنوان و تصریح کرد: شهر قطور در غرب شهرستان خوی و با جمعیت ۵۲۵۰ نفر دارای ۱۱۷۴ فقره انشعاب آب و ۱۱ کیلومتر و ۴۰۵ متر شبکه آبرسانی است که از سال ۸۸ تحویل آب و فاضلاب شهری شده است .

 

انتهای پیام/