به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرباخیش ؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بدستور امام خمینی(ره) اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان خوی با عنوان “شکوه مقاومت ،نمایش اقتدار” در مصلی این شهرستان برگزار شد.

 

 

بسیجیان شهرستان خوی صبح امروز با پیاده روی از مسیر های از پیش تعیین شده ضمن نمایش اقتدار خود به مصلی امام خمینی(ره) رساندند و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

 

 

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان خوی با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج نقطه عطفی در این انقلاب است که از همان روز های اولیه تشکیلش توانست با رشادتها و از خود گذشتگی های خود نقش بسیار مهمی در دفاع از انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و همچنین در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی و اقتصادی کارنامه ای درخشان از خود بنمایش بگذارد.

 

 

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی بسیج را ثمره و چکیده انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج تنها گزینه برای وحدت جامعه اسلامی می باشد که با وجود نیروهای انقلابی و متهد که همگی الهام گرفته از خون پاک شهداء و امام راحل می باشد.

 

 

حجت الاسلام شکوری امام جمعه شهرستان خوی نیز با اشاره به فلسفه بسیج و دستاوردها و مسئولیتهای بسیجیان در شرایط فعلی گفت:بسیج امروز وظایف سنگین اجتماعی ،سیاسی ،فرهنگی بر عهده دارد که مهمترین آنها حراست و پاسداری از فرهنگ و تفکر بسیجی می باشد.

 

 

امام جمعه خوی به ایفای نقش بسیج در مسائل مهم شهری و استانی کـه در ارتباط مستقیم با انقلاب اسلامی و نظام جمـهوری اسـلامی و اسـاسـنـامه بـسیـج مـی بـاشـد اشاره نمود و گفت: در جامعه فعلی ما به خاطر علل و عوامل مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی چالش ها و مشکلات جدی وجود دارد و بخش مهمی از آنها در حوزه مأموریت ها و مسئولیت های بسیج است.

 

 

وی همچنین در ادامه سخنرانی خود به کمرنگ شدن ارزش های والای انقلابی اشاره نمود و اظهار داشت : متاسفانه در سالهای اخیر شاهد گسترش نارضایتی از ادارات ،ارگان ها و نهادها و همچنین به حاشیه رانده شدن روحانیت و نیروهای حزب الهی هستیم که این خود یکی از دسیسه های دشمنان این انقلاب می باشد.

 

 

در انتهای این برنامه از بسیجیان نمونه این شهرستان نیز با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/