به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، اکبرزاده شهردار خوی ضمن اشاره به اقدامات مختلف شهرداری در راستای افزایش فضای مفرح اجتماعی گفت: افزایش فضا‌های مفرح، پویایی و نشاط اجتماعی را شکل میدهد و جامعه سالم حاصل حضور و زندگی انسان‌های شاد، مثبت اندیش با سلامت جسمی و روانی است.

 

وی اظهار داشت: امروز شهرداری‌ها با نگاهی نو از ساختار بسته قدیمی به یک نهاد موثر در زوایای مختلف زندگی مردم و شکل دهی شهری با ویژگی‌های توسعه یافته و زنده تبدیل شده اند و شهرداری خوی نیز با چشم انداز‌های نو مسیر تازه‌ای را در ایجاد شهری زنده و پویا آغاز کرده است.

 

شهردارخوی افزود: تفکرات و سیاست گذاری‌های کلی در شهرداری ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی است و در کنار تمام اقدامات گسترده و متنوع عمرانی، با اندیشه‌ای نو در ارتقای شاخص‌های رشد فرهنگی رضایتمندی شهروندان و توجه ویژه به جامعه جوان و بانوان است.

 

اکبرزاده تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی از سوی شهرداری خوی برای شهروندان برگزار شد و استقبال با شکوه مردم فرهنگ دوست خوی از این ویژه برنامه‌ها توانست روز‌های کم نظیری را در شهر خوی ایجاد کند و این حرکت موثر فرهنگی طی سال‌های اخیر زمینه‌های مشارکت مردم و تدوین فعالیت‌ها و اقدامات تازه با تفکرات جدید را فراهم سازد.

 

وی گفت: ورزش‌های گروهی یکی از راهکار‌های اساسی سلامت فردی و اجتماعی هستند که شهرداری خوی نیز در همین چهارچوب برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی همچون فوتبال محلات خوی با حضور بیش از ۶۰۰ نوجوان خویی، تجهیز بیش از ۱۵ پارک و فضای سبز شهری به لوازم بازی و ورزشی را در سال جاری به اجرا گذاشت.

 

شهردار خوی اضافه نمود: احداث پروژه‌های عمرانی با رویکرد فرهنگی و ورزشی، احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره و خانه جوان با همراهی و مشارکت برخی از نهاد‌های شهرستان، احداث خانه محله و برگزاری مسابقات والیبال بانوان خوی از جمله اقداماتی که شهرداری خوی در دستور کارخود قرارداده و گام‌های مهمی در این حوزه‌ها برداشته است.

 

علی اکبر چیت ساز مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری خوی نیز با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال بانوان خوی گفت: مسابقات والیبال بانوان خوی برای اولین بار بصورت گسترده و با حضور تیم‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

چیت ساز افزود: بازی‌های والیبال با حضور تیم‌های نهاد‌ها و بخش‌های شهرستان و تیم‌های والیبال فعال خوی برگزار می‌شود و حضور تیم‌های محلات و آماتور بدون رده بندی سنی و اهدای جوایز ارزشمند از مهمترین ویژگی این مسابقات است.

 

مدیر فرهنگی شهرداری گفت: علاقمندان در رده‌های سنی مختلف میتوانند جهت ثبت نام و ارائه مدارک در تیم‌های والیبال از ۱۵ الی ۱۹ بهمن ماه به هیئت والیبال شهرستان خوی و یا مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری مراجعه نمایند.

 

مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری خوی همچنین گفت: جوایز نقدی تیم‌های برتر مسابقات نیز به ترتیب ۳ میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی برای تیم اول،۲ میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی برای تیم دوم و ۱/۵میلیون تومان به همراه کاپ قهرمانی برای تیم سوم خواهد بود.

 

چیت ساز خویی گفت: حضور علاقمندان در این مسابقات بصورت رایگان است.

 

انتهای پیام/