به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، در آستانه ایام الله ۲۲ بهمن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم صبح امروز در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان خوی برگزار شد.

 

 

در این مراسم دکتر روح اله متفکر آزاد هدف اصلی دشمنان و مستکبران جهانی مانند آمریکا را چپاول اموال مسلمین و جلوگیری از گسترش دین در دنیا دانست و گفت: دشمنان از قرن ها پیش مخالف نزدیکی دین و علم بودن و دین را مانع اصلی پیشرفت عنوان می کردند و تنها هدف اصلی آن ها در دشمنی با کشورهای اسلامی و در رأس آن ایران همین موضوع است چراکه ایران به جهانیان نشان داده که با دین و امید بخداوند می توان به درجات بالای علمی دست یافت.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز با تأکید بر اینکه شعارهای انقلاب همانند یک پرچم هستند، گفت: پرچم به معنای یک نشان برای رسیدن به هدف اصلی محسوب می شود و شعارهای انقلاب همان اهداف اصلی مردم و انقلاب هستند و اگر نشانه های انقلاب یا همان شعارهای آن فراموش شوند رسیدن به اهداف اصلی انقلاب غیر ممکن خواهد شد.

 

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از بارزترین پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتدار و امنیت می باشد که کشورهای بزرگی همچون آمریکا به توانمدی ایران اسلامی در حوزه های مختلف اعتراف کرده اند .

 

متفکر آزاد ، کسب استقلال و آزادی ، عمومی شدن آموزش و ارتقای سطح علمی جامعه ، دستآوردهای نظامی انقلاب اسلامی ، ارتقای مشارکت سیاسی و آگاهیهای مردم ، جهش جایگاه علمی ایران اسلامی نسبت به سالهای گذشته، خودکفایی در تولید برخی از کالاهای مشابه خارجی با استفاده از اقتصاد مقاومتی و کاهش فقر را  از برکتهای انقلاب اسلامی برشمرد.

 

 

انتهای پیام/