به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، متن پیام  نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی به این شرح است:
مردم سر افراز و ولایتمدار استان آذربایجان غربی:
حضور حماسی و انقلابی شما مردم قهرمان استان در چهلمین طلیعه انقلاب اسلامی، نشان از همت والا و عزم راسختان در حمایت از نظام و ولایت دارد.
گام های استوار شما همیشه افتخار آفرین بوده است و دشمنان شما فراموش نکرده اند آن گام هایی که در هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع از انقلاب اسلامی برداشته شد و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمد و حماسه دیگری را خلق کرد.
درود بر بصیرت و آگاهی شما که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بد خواهان را عرصه پیروزی حق می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت را برای نظاره می آرایید.
به نظر می رسد ۴۰ سال حضور مردم شریف آذربایجان غربی هم پای تمام مردم ایران برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب ، برای دشمنان کافی باشد تا از خواب غفلت بیدار شوند و دست از نیرنگ توطئه چینی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی دست بردارند.
دشمنان ایران اسلامی که به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف در بین مردم و مسولین هستند بدانند، که این مردم علی رغم وجود تنگناهای تحمیلی اقتصادی از سوی دشمنان و استکبار جهانی با همه تنوع قومی و دینی در این استان ، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و همواره با حضور پرشور خود تمامی نقشه های شوم دشمنان را که انتظار ۴۰ سالگی انقلاب را نداشتند، به یاس و نا امیدی مبدل نموده و پشتیبان انقلاب اسلامی خواهند بود.
در پایان مجددا از حضور حماسی مردم ولایتمدار آذربایجان غربی در ۲۲ بهمن ۹۷ ،که وعده مقام معظم رهبری را به عرصه عمل رسانده و حماسه تماشایی را خلق کردند تشکر می نمایم.
سید مهدی قریشی
انتهای پیام/