به گزارش آذرباخیش ، متاسفانه در اوان تغییر شهربازی سابق به پارک بانوان حضرات مسئول با دستمایه کردن این اقدام و نصب بنر و … چنان بوقی در کرنا نواختند که گویی پروژه ای عظیم به سرانجام رسیده!

 

حال با این تفاسیر و با گذشت زمان پارکی که مختص بانوان محترم خویی تدارک دیده شده تا در آن به واسطه اختصاصی بودن به تفریح و ورزش و نیز گذران اوقات بپردازند ، تبدیل شده به پارک مختص آقایان و بانوان؟

 

عدم رسیدگی به این موضوع و واگذار شدن پارک به بخش خصوصی شاید دلیل این بی توجهی باشد اما جای سوال هست که در صورت تغییر نام و کاربری آن مسئولین محترم شهرداری اعلام نمایند تا خانواده ها اطلاعات کافی را داشته سپس به رفتن به مکان مورد نظر اقدام نمایند.

 

پارک بانوان خوی می شد به عنوان تنها پارک شمال استان آ.غ باشد که انحصارا در اختیار بانوان محترم می باشد اما با این کج سلیقه گی و عدم ورود نهاد های ذیربط چنین سرنوشتی را دارا شده است.

 

در روزگار ما که احترام به حقوق شهروندی سرلوحه تمامی میتینگ ها و مناسبات اداری است شایسته متولیان فرهنگ شهرستان خوی نمی باشد اینچنین در مقابل این حرکت نابخردانه سکوت اختیار نموده و شاهد پراکندگی و آرامش همشهریان خانم شهرمان شویم که برای دمی آسودن و ورزش صبح گاهی به آنجا رجعت می نمودند.

 

عمده مراجعین به این پارک از اقشار طبقه متوسط و ضعیف جامعه می باشند که رفتن به باشگاه و فضاهای بسته اختصاصی بانوان شاید در توان اقتصادی خانواده ها نگنجد .

 

بنا به حساسیت موضوع و نیز مطالبه قشر بانوان درخواست می شود متولیان امر نسبت به پاسخگویی مناسب برآیند.

 

انتهای پیام/