رحیم ایروانی رئیس بنیاد شهید شهرستان خوی با اعلام این خبر در گفتگو با آذرباخیش اظهار داشت: شهرستان خوی امروز با میزبانی از پیکر شهید تازه تفحص شده دوران جنگ تحمیلی عطر وبوی کربلایی گرفت.

 

وی در پاسخ به سوال هویت این شهید بیان کرد:این شهید بزرگوار بنام سهراب علیزاده آجائی بعنوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه عملیاتی شرهانی درسن ۲۰سالگی درحالی به دیدار امام شهیدان شتافت که پیکر پاکش در منطقه جا مانده بود و باتلاشهای نیروهای تفحص بعد از سی سال وبااستقبال مردم انقلابی شهرستان خوی به وطن بازگشت.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خوی نیز در حاشیه مراسم استقبال گفت:مراسم وداع باشهید با حضور خانواده شهیدو مسئولان شهرستانی و مردم شهیدپرور در حوزه علمیه برگزار شد و به اطلاع مردم همیشه در صحنه میرساند که مراسم تشییع پیکر پاک این شهید بزرگوار فردا ساعت ۱۰صبح روز پنج شنبه از مقابل حسینیه شیخ نوایی برگزار می شود .

 

وی افزود: از تمامی شهروندان عزیز می خواهم که با حضور انقلابی وپرشور خود در مراسم تشییع نهایت قدردانی و ادای دین به ساحت مقدس شهدا را در زمانی که دشمنان به ناامید کردن اذهان مردم از انقلاب اسلامی کمر همت بسته اند داشته باشندومثل همیشه دست دشمنان این مرزو بوم را از دست درازی به باورهای انقلابی مردم باز دارند.

 

 

انتهای پیام/