به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، سید تقی کبیری نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی باعنوان اینکه پیروزی در هرشرایطی از آن سپاه اسلام است گفت : در دوران دفاع مقدس امام و شهدا یک تفکری داشتند که تفکر مقدسی بود و آن این بود که ما موظف به ادای تکلیف هستیم و نتیجه در دست اراده ی خداوند هست بنابراین هر تلاشی را در به ثمر رسیدن در اجرای تکلیف انجام میدادند.

 

وی گفت : همانطور به یاد داریم عملیتهایی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بود که منجر به پیروزی و یا حتی شکست میشد اما در هر صورت پیروزی از آن سپاه اسلام بود و خواهد بود چرا که در هر وضعیتی قصد ادای تکلیف و جلب رضایت الهی بود.

 

کبیری با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم تصریح کرد: اگر می خواهیم به عملکردهای خود رنگ الهی ببخشیم اعمال خود را با شهدا بسنجیم چرا که شهدا هر کاری را انجام میدادند در راستای رضایت الهی انجام میدادند بنابراین قطعا اگر عملکردهای ما مورد رضایت شهدا قرار بگیرد مورد رضایت مردم نیز خواهد بود.

 

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در قسمت دیگری از سخنان خود به ارائه ی گزارشی از عملکرد در انجام ماموریت خود بعنوان خادم این مردم در مجلس شورای اسلامی پرداخت .

 

گفتنی است مراسم مزین به مداحی و سینه زنی برای سرور و سالار شهیدان و اقامه ی نماز مغرب و عشاء بود.

انتهای پیام/