رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی روز ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش بیان داشت: ۱۳ آبان امسال با توجه به حساسیت های ایجاد شده و نیز اوضاع اقتصادی همراه با شروع تحریم های جدید امریکا علیه ایران ،انتظار داریم مردم دارالمومنین خوی باردیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان دهند.

 

حجت الاسلام محمدلو با خطاب قرار دادن جوانان و نسل امروزی یاد آور شد : در هر زمانی از تاریخ اگر تحرکاتی از سوی دشمنان و مخصوصا آمریکا بر علیه ایران صورت گیرد حافظه ی تاریخی مردم ایران این نکته را بیان می دارد که مردم با شرکت گسترده تری جواب یاوه گویی های ایادی استکبار را داده اند.

 

وی از واگذاری اجرای کلیه مراسم ۱۳ آبان امسال به دانش آموزان خبر داد و افزود : طی توافقی که با اداره آموزش و پرورش صورت گرفته برای اولین بار اجرای مراسم ۱۳ آبان که فی نفسه متعلق به این قشر می باشد را برعهده این عزیزان قرار داده ایم.

 

محمدلو در خاتمه ضمن دعوت گسترده مردم و دانش آموزان برای شرکت در این مراسم اظهار امیدواری نمود این حرکت سراسری جواب خوب و دندان شکنی برای سنگ پرانی ایادی استکبار باشد.

 

لازم به ذکر است مراسم و راهپیمایی روز ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح همان روز از میدان ولیعصر شروع و سید محمد عابدی فرماندار و معاون استاندار سخنران ویژه این برنامه می باشند.

 

 

انتهای پیام/