حسین عباسی در گفت و گو با آذرباخیش با اشاره به دلیل افزایش ازدحام در پایانه مرزی رازی در روزهای اخیر اظهار داشت: متاسفانه قطعی فیبر نوری باعث شلوغی پایانه مرزی رازی در روزهای اخیر شده بود که خوشبختانه با حل این مشکل در سریع ترین زمان ، تردد مسافر از این پایانه به حالت طبیعی بازگشته است.

فرماندار خوی افزود: پایانه مرزی رازی طبق روال همیشه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۴:۳۰ ظهر در حال فعالیت می باشد و در حال حاضر ظرفیت پذیرش این پایانه حدود هفت الی هشت هزار نفر است که در روز های اخیر شاهد تردد مسافران زیادی از این مرز بودیم که این تردد بیشتر از ظرفیت این پایانه بود.

وی تصریح کرد: در این چند روز چندین بار از این پایانه با هدف تسهیل عبور و مرور مسافران، تکریم مسافران و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید شد و نیاز است که هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی بیشتر از قبل شود.

عباسی افزود: خوشبختانه در روزهای شلوغ پایانه رازی هیچگونه مشکل خاصی وجود نداشت و حتی وسایل نقلیه مسافران هم در امنیت کامل در پارکینگ شهرداری موجود در مرز جا داده شده بودند اما نیاز است در آینده با تکمیل پروژه پایانه رازی، تکمیل زیرساخت های جاده ای، افزایش غذاخوری ها و محل های اسکان، خدمات بیشتر و در شان مردم و کشور ارائه شود .

فرماندار خوی گفت: پایانه مرزی رازی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم این پروژه تا دهه فجر به بهره برداری برسد و در تلاش هستیم حتی ساعات فعالیت این پایانه را افزایش دهیم که در این راستا و در جهت تکمیل زیرساخت های گردشگری از سرمایه گزاران استقبال می کنیم.


انتهای پیام/