مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خوی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  گفت: یکی از بخش‌های این جشنواره قرآنی، مسابقه نقاشی آیات است که کودکان و نوجوانان در مقطع سنی هفت تا ۱۶ سال می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

 

یوسف ضیافتی افزود : نقاشی‌ها باید در موضوعات تلاوت قرآن، نماز و احترام به والدین باشد که انتخاب آیه در این موضوعات آزاد است ولی آیه انتخابی باید در نقاشی بیاید و تکنیک مورد استفاده هم باید مداد رنگی باشد.

 

وی اعلام کرد: هر فرد می‌تواند ۲ اثر در موضوعات مذکور به دبیرخانه مسابقات استانی ارسال کند و آثار باید روی مقوای مخصوص نقاشی و در اندازه ۳۵*۲۵ باشد، علاقمندان به شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند تصویر نقاشی را از طریق دوربین موبایل ارسال کنند و در این حالت حجم فایل نباید بیش از پنج مگاپیکسل باشد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره قرآنی تا ۳۰ دی ماه فرصت دارند تا اثر خود را ارسال کنند که منتخبان به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان راه می‌یابند. که این مسابقات در سنین ۱۶ تا ۲۰ سال در رشته قرائت (تحقیق) و حفظ کل ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود و در مقطع سنی هفت تا ۱۶ سال ویژه برداران در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات و برای خواهران در این مقطع سنی هم در رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جز ۳۰ و نقاشی آیات برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه قرآنی می توانند با مراجعه حضوری به دفتر کانون‌های مساجد شهرستان و یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسابقات مدهامتان www.modhammatan.com  نسبت به ثبت نام در این مسابقه قرآنی اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/