رئیس حوزه قضایی شهرستان خوی صبح امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته های کمک معیشتی خانواده های زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در گفتگو با آذرباخیش  از اهم اقدات صورت گرفته در راستای حمایت از خانوده های بی بضاعت زندانیان این شهرستان توزیع اقلام معیشتی دانست و یادآور شد: با شیوع کرونا بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده زندانیان کم درآمد و بی بضاعت توزیع شده است.

حسن ابراهیمی افزود : بیش از ۴ میلیارد ریال در ۵ مرحله در قالب بسته های معیشتی نقدی و غیر نقدی با پرداخت کمک هزینه تحصیلی و ارائه فعالیت های فرهنگی به دانش آموزان از قبیل تامین پوشاک، لوازم التحریر، ایاب و ذهاب و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان ، بین ۲۲۴ خانواده زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع ۲۲۴ کارت هدیه به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد در زندان هستند خبرداد و افزود : انجمن حمایت از زندانیان خود را مکلف می‌داند که هرکجا می‌تواند حمایتی از خانواده زندانیان با همکاری همگان انجام دهد و گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته است.

ابراهیمی تاکید کرد : توجه به وضعیت کسانی است که سرپرست خانواده آنها به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند منجر به کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه و خانواده آنها خواهد شد.

انتهای پیام/