به گزارش آذرباخیش؛ قبلا ضمن عرض پوزش از عموم مردم عزیز شهرستان خوی و سایر شهرستان‌ها بابت انتشار اخبار ناراحت کننده در این خصوص، چراکه ازدست دادن سرمایه و اندوخته های مردم مایه تاسف و تألم است. لکن براساس رسالت خبری و اطلاع رسانی، لاجرم انتشار اخبار جزو لاینفک وظایف این پایگاه خبری میباشد.

اما در این یادداشت از ابعاد جدید قضیه تیمون و گوچپین رونمایی مینمائیم؛ متاسفانه مسدودسازی و عدم امکان برداشت وجوه مردم از سایت های تمون و گوچپین باعث شده برخی از افرادی که با تبلیغ دیگران وارد این سایت ها شده اند، اکنون به دلیل عدم امکان دستیابی به اندوخته و سرمایه خود، بر علیه تبلیغ کنندگان ( دوست، آشنا، اقوام و…) از طریق مرجع قضایی اعلام شکایت نموده اند و نمونه ای از شکایت ها به روایت تصویر منتشر می‌گردد.

طبق اظهار منابع محلی؛ متاسفانه تعدادی از شهروندان بواسطه موضوعات فوق الذکر بایکدیگر تا حد درگیری فیزیکی و شکایت برعلیه یکدیگر پیش رفته اند.

مع الوصف؛ باتوجه به موارد فوق، به نظر می‌رسد؛ پس از اندکی، شاهد هجوم بسیاری از مردم جهت اعلام شکایت تحت عنوان اغفال و تحصیل مال از طریق نامشروع به مراجع قضایی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/