به گزارش آذرباخیش ، شهردار خوی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ضمن اعلام این مطلب افزود: طبیعت، طراوت و سبزی پیرامون انسان، در نگرش او به زندگی تاثیر گذار بوده و شهروندان همیشه شاد، همواره در رسیدن به پویایی جامعه نقش مهمی ایفا میکنند.

 

محرم اکبرزاده افزود: برنامه ریزیهای مختلفی از سوی شهرداری برای رسیدن به رفاه اجتماعی بیشتر شهروندان پیش بینی شده و همراهی شهروندان در تحقق این اهداف و ایجاد نشاط و رشد اجتماعی همسو با توسعه عمرانی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

شهردار خوی افزود: زندگی مدرن شهری با توجه به افزایش روزافزون زندگی آپارتمان نشینی و دغدغه های شهرنشینی، نیازمند توسعه فضای های سبز و فضاهای رفاهی تفریحی برای تامین نشاط فردی و طراوت اجتماعی است.

 

وی تصریح کرد: روز درخت کاری که همیشه در روزهای پایانی سرمای زمستان و آغاز بیداری زمین توام است، یکی از روزهاییست که همه ساله با کاشت نهال گرامی داشته می شود.

 

 

وی تاکید کرد: شهرداری خوی نیز با نگرش افزایش فضاهای تفریحی و فضاهای سبز ، تلاش می کند تا حجم طراوت و سبزی شهر را بالا برده و سرانه فضای سبز شهر خوی را افزایش دهد.

 

 

شهردار خوی گفت: ۵۰۰۰ برگه ویژه قرعه کشی روز درختکاری در بین شهروندان توزیع میشود و در مراسم روز درختکاری به قید قرعه ۸ دستگاه دوچرخه کوهستانی بزرگسال،۸ دوچرخه کوهستانی کودک،۳۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ده ها جایزه لوازم ورزشی به شهروندان اهدا می شود.

 

 

مراسم روز درخت کاری با حضور مسئولین شهری، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری خوی روز ۱۸ اسفندماه باهمکاری فرمانداری، ادارات ورزش و جوانان، منابع طبیعی، محیط زیست، سپاه پاسداران، سازمانهای مردم نهاد، هلال احمر، و بسیج در ارتفاعات فنائی برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/