مسئول مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی خوی در گفتگو با آذرباخیش: گفت تمامی اکیپ های اورژانس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان خوی همانند ایام عادی آماده ی خدمت رسانی جهت هر گونه اقدام به موقع در روز طبیعت (١٣بدر) برای جلوگیری از حوادث ناگوار جاده ای و سلامتی میباشند.

 

 

اسدپور گفت: ٩ ایستگاه اورژانس و آمبولانس‌های این ایستگاهها به تفکیک در محل های پر حادثه اعم از محور خوی-مرز رازی، خوی-سلماس(مقابل شهرک صنعتی)، خوی-چایپاره(مقابل پادگان امام خمینی(ره)، خوی-ایواوغلی مستقر میباشند و سه دستگاه آمبولانس در محدوده ی شهری در حال آماده باش هستند تا زمان حضور نیروهای اورژانس به صحنه حادثه به حداقل برسد.

 

 

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی خوی افزود : ایستگاه سلامت مرکز فوریت های پزشکی در سه راهی خوی ایو اوغلی نیز آماده ی خدمات رسانی به مسافرین عزیز میباشند.

 

 

اسد پور درپایان از شهروندان گرامی خواست در طبیعت از میل هرگونه قارچ،میوه و سبزه هایی که به آنها مشکوک هستند خود داری نمایند و کیسه هایی که از طرف شهرداری برای جمع آوری زباله در بین شهروندان پخش شده است را در طبیعت رها نکنند چون این کیسه ها در طی چندین سال قابل تجزیه نمیباشند.

 

 

انتهای پیام/