به گزارش آذرباخیش ، مهدی ارزنلو افزود: شهر نمونه گردشگری فیرورق با داشتن چشم‌اندازهای طبیعی و کوچه باغات دلگشا از زیباترین و جذاب ترین مناطق گردشگری کشور محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهر فیرورق در تولید آلبالو قطب اول کشور است تصریح کرد: در دیگر محصولات کشاورزی نظیر گیلاس،سیب،گل محمدی و گردو نیز شهر فیرورق دارای رتبه های برتر استانی و کشوری است.

 

شهردار فیرورق با تاکید بر گسترش گردشگری و جذب گردشگران در این منطقه اظهار کرد: فیرورق از دیرباز با توجه به زیبایی و موقعیت خوبش مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است لیکن در این دوره از شورا و شهرداری مصمم هستیم که زمینه حضور بیشتر گردشگران را فراهم کنیم.

 

ارزنلو ساخت هتل پنج ستاره از اقدامات زیر ساختی برای توسعه گردشگری فیرورق عنوان کرد و گفت : با مشارکت بخش خصوصی هتل پنج ستاره آفتابگردان از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است.

 

شهردار فیرورق، توجه به مسائل زیست محیطی، بهداشت و زیباسازی چهره شهری را از دیگر اقدامات برای توسعه و پیشرفت این منطقه نمونه گردشگری اعلام کرد و  ادامه داد: اقدامات خوبی برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری فیرورق صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/