به گزارش آذرباخیش ، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی در نشست خبری ضمن تبریک و تقدیر از بسیجیان کوهنورد فاتح قله دماوند با اعلام این خبر افزود: عاشوراییان سپاه خوی همواره در صحنه عمل بوده و آمادگی مقابله با هرگونه تهاجم و بلکه فراتر از آن مایوس کردن دشمنان از نگاه کوته فکرانه اقدام علیه ملت ایران را دارند.

 

فرمانده سپاه خوی با  تشریح جزئیات رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله از نهم تا ۲۹ شهریورماه شروع‌ شده و گردانهای بیت‌المقدس، امام علی (ع)، الزهرا و گروه‌های جهادی در آن شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان اهداف رزمایش اذعان کرد: این رزمایش در راستای نمایش اقتدار در مقابل دشمنان و وحدت و همبستگی بین اقشار مختلف ملت ایران روزهای ۲۲ و۲۳ شهریور ماه در دو مرحله ی شهرستانی و استانی با سرفصلهای رزمایش امنیتی گردانهای سپاه خوی و خدمت رسانی در قالب اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم خواهد بود.

 

سرهنگ علایی با تشریح جزئیات رزمایش گفت : بسیجیان گردانهای بیت المقدس ،امام علی(ع) ،کوثر، الزهرا و اعزام گروههای جهادی به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردارجهت خدمات رسانی، اقتدار خود را در مقابل دشمنان اسلام و مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهر به نمایش خواهند گذاشت .

 

وی از دیگر اهداف این رزمایش به سازماندهی و ایجاد توانمندی در بسیجیان به منظور فرماندهی و مدیریت در بحرانها ، اجرای پدافند غیرعامل در بحرانهای شهری، بهره گیری از توانمندی موازی ، ایجاد هماهنگی و همفکری جهت ارائه الگوی مناسب بین نیروهای رزمایش، بالابردن میزان هوشیاری در بسیجیان اشاره کرد.

 

انتهای پیام/