به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، محمد باقر اعلایی امروز پیش از خطبه های نمازجمعه خوی با گرامیداشت هفته بسیج به ذکر مواردی از اقدامات صورت گرفته در این هفته پرداخت.

 

وی در مورد نقش و اهمیت بسیج در دوران کنونی یادآور شد: به پاس مجاهدت ها و رشادت های بسیجیان در طول این ۴۰ سال توانستیم به حول و قوه الهی این شجره طیبه را به سرمنزل مقصود راهی نموده و در تمامی عرصه ها حرفی برای عرضه داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه شهرستان خوی در فراز دیگری از سخنان خود از ایثارگری بسیجیان در طول دوران انقلاب اسلامی و نیز جنگ تحمیلی پرداختند و اظهار امیدواری نمودند : هر جا نیازی به کمک و یاری هموطنانمان بوده بسیجیان خالصانه و بدون هیچ گونه چشمداشتی به سوی هموطنانمان سرازیر شده اند.

 

این مقام مسئول افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی از نیرو و توان نیروهای بسیجی ما می هراسند و این بسیجیان عزیز ما می باشند که در تمامی عرصه ها من الجمله در حوزه های سازندگی ،امنیتی ،دفاعی ، علمی ، بهداشتی و درمان حضور فعالی داشته و با تمامی توان و نیروی خود به کمک قشر مستضعف و آسیب دیده می پردازند.

 

خوشبختانه سال به سال نیروهای بسیجی بر توان علمی خود می افزایند و همپای تکنولوژی قدم برمیدارند تا در کنار تهذیب علم به اقتدار بالایی دست یابند.

 

فرمانده سپاه شهرستان خوی در خاتمه از برگزاری ۲۵۰ برنامه در قالب ۳۰ عنوان در هفته بسیج خبر داد .

انتهای پیام/