2018729

تبریز – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه تیمش تلاش می کند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، گفت: اگر این کار را انجام دهیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی بعداز پیروزی شیرین تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی بازی خوبی انجام دادیم  و  امروز هواداران هم خیلی خوب تشویق کردند و من یاد قدیم ها و زمانی که ورزشگاه یک صدا و پرشور تشویق می کرد، افتادم.

وی با اشاره به اینکه تشویق های تماشاگران به بازیکنان انگیزه و انرژی داد، افزود: من از تک تک هواداران تیمم تشکر می کنم و امیدوارم زحمات آنها را با صعود به مرحله بعد بدهیم.

قلعه نویی سپس با تاکید بر اینکه تراکتور هنوز با ایده آل های خود فاصله دارد و باید بیشتر تلاش کنیم، ابراز داشت: امیدوارم با نتایجی که در لیگ و مسابقات آسیایی می گیریم آخر فصل شرمنده مردم آذربایجان نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخصوص استفاده نکردنش از سروش رفیعی در نیمه اول گفت: ما نمی خواستیم از سروش رفیعی استفاده کنیم تا در ادامه فصل در لیگ برتر از او استفاده کنیم و اون بیشتر خسته نشود چراکه اون مصدوم بود و پزشکان تیم خیلی تلاش کردند تا او وارد زمین شود.

وی سپس افزود: سروش امروز خیلی خوب بود و وقتی بازی گره خورد، او را به زمین فرستادم و او هم خوب ظاهر شد و پاس گل داد.

قلعه نویی سپس گفت: اگر این بازی مهم و حساس را پیروز نمی شدیم صعودمان به اما و اگر می افتاد و خدارا شکر می کنم که امروز موفق ظاهر شدیم.

قلعه نویی سپس با اشاره به اینکه بازی های بعدی تیمش در عمان برگزار می شود و این برایشان مشکل است، گفت: ایرانیان مقیم عمان قول داده اند به تیم کمک کنند و من مطمئن هستم که ما آنجا تنها نخواهیم بود.

دیدار تراکتورسازی و پاختاکور ازبکستان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و این  دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

گل اول تیم تراکتورسازی را سزار در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند و گل دوم را نیز سعید آقایی در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند تا تراکتورسازان با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه خودشان قرار گیرند.