به گزارش آذرباخیش ، چمن گلی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز به فضل الهی با همّت و تلاش مجموعه همکاران ستادی و شهرستان ورزش و جوانان، هیأت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و حوزه جوانان در دهه فجر امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش همکاران حوزه معاونت ورزشی، مسابقات ورزشی داخلی استانی و کشوری و نیز مسابقات بین المللی و آسیایی و همایش ها و جشنواره های متنوع ورزش های قهرمانی و همگانی در شهرستان های مختلف استان در این ایام برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزاری نخستین المپیاد ورزش همگانی، تجلیل از تیم های برتر مسابقات ورزشی کارکنان دولت، میزبانی مسابقات بین المللی کشتی آشیرما در شهرستان خوی و مسابقات جودوی قهرمانی باشگاه های آسیا را از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال برشمرد.

چمن گلی همچنین از ارائه طرح های مختلف سمن های جوانان برای اجرا در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و افزود: امسال با پیگیری همکاران عزیزمان در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل، جوانان با شور و نشاط خاصی به استقبال برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب خواهند رفت.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی متذکر شد: به رغم تنگناهای مالی با حمایت های استاندار و نمایندگان محترم استان در مجلس و نیز وزیر محترم ورزش و جوانان خیز شتابانی درتکمیل زیر ساخت های ورزشی و پروژه های نیمه تمام استان آغاز شده که امیدواریم در آینده ای نزدیک و شاید در ایام دهه فجر تعدادی از آنها مورد بهره برداری قرار گیرد.

چمن گلی در خاتمه از مشارکت و همکاری سایر دستگاه ها و کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر و بویژه استاندار آذربایجان غربی در اجرای شایسته برنامه های مختلف کمیته ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/