به گزارش خبرنگار سرویس حوادث پایگاه خبری تحلیلی آذرباخیش ، حجت الاسلام عرفانی در حاشیه جلسه ی هم اندیشی بسیجیان سپاه خوی با بیان این خبر افزود: خوشبختانه با تیز بینی همکاران انتظامی و رصد شبانه روزی ، سرکرده و عوامل این باند ۵ نفره توزیع مواد مخدردر سریع ترین زمان ممکن شناسایی ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد و به دلیل دارا بودن شرایط اختصاصی و عمومی جرم و آنچه قانونگذار در قانون مربوط به آن (مواد مخدر، تهیه و توزیع سازمان یافته آن ) متصور شده بود اعضای این باند به اعدام محکوم و رای جهت ابرام به دیوان ارسال شده است.

 

 

رئیس دادگاه انقلاب شهرستان خوی در ادامه به تشریح نحوه رسیدگی به این پرونده پرداخت و تصریح نمود: این باند ۵ نفره به صورت سازمان یافته از شهرهای جنوب استان نسبت به ورود مواد مخدر اقدام می نمودند و به صورت خرده فروشی به توزیع آن در سطح شهر می پرداختند.

 

در بررسی این پرونده متوجه شدیم ۲ نفر از متهمین در دوران مرخصی از زندان این عمل مجرمانه را با مشارکت سایر افراد باند مرتکب شده اند. به حول و قوه الهی عزم دستگاه قضا بر برخورد جدی با قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر بوده و در این چند وقت اخیر شاهد برخوردهای قاطع همکاران قضائیمان بوده ایم.

 

 

عرفانی در خاتمه با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد و مصرف مواد مخدر یادآور شد: لزوم این می رود خانواده ها بیش از پیش در مورد آشنایی با خطرات احتمالی مصرف مواد مخدر و نیز یافتن راه کارهای روان شناختی مناسب جهت ارتباط برقرار نمودن با فرزندانشان برآیند تا بتوانیم جامعه ای عاری از این بلای خانمان سوز داشته باشیم.

 

 

انتهای یام/