به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی آذرباخیش ، رئیس کمیته فوتسال شهرستان خوی با اشاره به اهمیت و نقش برگزاری چنین مسابقاتی در ایام دهه فجر عنوان داشت: خوشبختانه با تعاملی که بین کمیته فوتسال و اداره ورزش و جوانان صورت گرفته این مسابقات با نظم و انسجام بیشتری با حضور گسترده تماشاگران خویی مواجه گردیده و این استقبال چه از سوی مسئولین و نیز اقشار مختلف مردم نشانگر توجه ویژه مردم به امر ورزش و بخصوص فوتسال می باشد.

 

مرتضی خلیلی در ادامه به موفقیت های فوتسالیست های خوی در رده های مختلف سنی پرداخت و افزود: اکنون فوتسال شهرستان خوی دارای پتانسیل های بالقوه ای است و امیدواریم در آینده ی نه چندان دور ثمرات این گونه برنامه ریزی ها  را به عینه مشاهده نماییم.

 

لازم به ذکر است این مسابقات با حضور ۲۰ تیم در قالب ۴ گروه با برگزاری ۴۸ بازی در سالن شهید چمران خوی برگزار و در بازی فینال تیم سرای خورشید توانست با شکست تیم شهید رزمجو به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

 

در خاتمه این مسابقات که با حضور مسئولین و اعضای شورای شهر برگزار شد به تیم های قهرمان و نائب قهرمان با اهدای کاپ ، لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل صورت گرفت و هنرمندان خویی به اجرای برنامه های هنری پرداختند.

 

انتهای پیام/