به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش این دوره از مسابقات جهانی با حضور بیش از ۱۴ کشور به میزبانی شهر سئول کره جنوبی با حضور قهرمانان ملی و بین المللی کشورهای آمریکا ، ژاپنی ، کره ،چین ، روسیه ، عراق ، امارات ، کویت ،ازبکستان ،مجارستان و افغانستان ورزشکاران در رشته بدنسازی برگزار شد ، که رضا بداقی پهلوان نام آور خوی توانست با غلبه بر رقبای قدرتمندش مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نماید .

رضا بداقی در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : برای حضور در مسابقات جهانی کره جنوبی زیر نظر مربیان تمرین داشتم و  مسابقات با توجه به حضور رقبای قدرتمند از کشورهای صاحب نام این رشته از اهمیت ویژه ای برخوردار بود .

وی ضمن اشاره به اینکه شهرخوی بعنوان مدفن پوریای ولی از جایگاه ارزشمندی در خصوص ورزش های قهرمانی نظیر کشتی و پرورش اندام و بوکس برخوردار است ، تصریح کرد : در مرحله اول اخلاق ، ادب و متانت را سرلوحه کار قرار دادم و در مرحله دوم در طول چندین سال با راهنمایی مربیان دلسوزم توانستم این راه را طی نمایم .

بداقی افتخار آفرینی برای خوی و مردمش را از بهترین روزهای زندگی اش عنوان کرد و گفت : انشالله تلاش خواهیم کرد نام خوی و مردمش در تمامی عرصه ها در میان اولین ها و بهترین ها طنین انداز شود .

انتهای پیام/