به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش تیم کشتی شهرستان خوی قهرمان اولین دوره جام بین المللی کشتی پوریای ولی شد.
اولین دوره مسابقات بین المللی کشتی پوریای ولی در مجموعه ورزشی شهید چمران خوی با حضور ده تیم خارجی و داخلی برگزار شد بعد از دو روز مسابقات نفس گیر شهرستان خوی تنها نماینده استان آذربایجان غربی قهرمان این دوره از مسابقات شد.
 شهرستان خوی با امتیاز ۴۳۱ رتبه اول، کردستان با امتیاز ۳۲۳ رتبه دوم و استان البرز با امتیاز ۳۱۶ رتبه سوم این مسابقات می‌باشند.
کمال محمدزاده رئیس کشتی استان در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش با اظهار رضایت از سطح برگزاری مسابقات گفت: خوی میزبان خوبی برای میهمانان خارجی و داخلی بود.
وی گفت : مسابقات جام بین المللی پوریای ولی نقطه آغازین برای اجرای مسابقات بین المللی با حضور سایر تیم های نامی این عرصه بود, امیدواریم بتوانیم با توجه به ظرفیتهای موجود در دوره های بعدی  سطح مسابقات را نیز ارتقا بخشیم .

گفتنی است این مسابقات با حضور ۲۰۰ کشتی‌گیر داخلی و خارجی از  باکو، نخجوان، اربیل عراق, ترکیه و استانهای  اردبیل زنجان، کرج و کردستان با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی  و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان و شهرستان خوی بمدت دو روز در مجموعه ورزشی شهید چمران خوی به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/