به گزارش آذرباخیش ، حجت اسلام قراجه ای امام جمعه موقت شهرستان خوی در این آئین با پاسداشت یاد و خاطره شهدای روحانیت و دانشجو اظهار داشت : حضور روحانیت در عرصه های تبلیغی و هم در جبهه های حق علیه باطل نشان از بصیرت و رشد و بالندگی ایمان آنها داشت.

وی به نقش حساس روحانیت و دانشجو اشاره کرد و افزود : مبارزه با نفوذ جریان غیرانقلابی و مقابله با جرایانات تکفیری هوشیاری بیش از بیش روحانیت و دانجشویان را می طلبد.

امام جمعه موقت خوی ؛ اخلاص، ایثار، عشق به معصومین(ع)، توکل به خداوند متعال، امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا، تبلیغ دین خدا، اعتقاد به انقلاب اسلامی و عقاید اسلامی را از ویژگی‌های اخلاقی این شهیدان برشمرد.

در پایان مراسم با اهدای لوح و تندیس از خانواده معظم شهدای حوزه و دانشگاه و دانشجویان بسیجی موفق در عرصه های مختلف تجلیل شد.

لازم به ذکر است این یادواره با همکاری تبلیغات اسلامی ، حوزه های علیمه ، بنیاد شهید و بسیج دانشجویی شهرستان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور خانواده های معظم شهدا ، علما ، طلاب ، روحانیان و دانشجویان در حسینیه تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار و یاد و خاطره ۴۵ شهید سرافراز دانشجو و طلبه شهرستان خوی گرامی داشته شد.

انتهای پیام/