به گزارش آذرباخیش آذربایجان غیرتی ، هشتگی که از روز گذشته در توئیتر و فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده و واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

جمعی از فعالان فضای مجازی آذربایجان‌غربی، برای امید آفرینی و مشارکت گفتمانی در انتخابات پیش رو، هشتگی با عنوان « آذربایجان غیرتی » در بستر توئیتر به اشتراک گذاشتند که با استقبال بسیاری از کاربران همراه شد.

لازم بذکر است که این طوفان توییتری با استقبال گسترده مردم و مسئولین از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، ائمه جمعه و فرمانداران نیز همراه بود

این هشتگ از همان ساعات اولیه، به یکی از سه ترند اول توئیتر تبدیل شد.

#آذربایجان_ غیرتی در مدت کوتاهی توانست به سه ترند اول توئیتر در ایران تبدیل شود. رفته رفته با افزایش موج کاربران شرکت کننده در این پویش، کاربران گروه‌های قوم‌گرا و تجزیه‌طلب به این موضوع حساس شده و نسبت به آن واکنش نشان دادند.

برخی نیز سعی داشتند با بالاآوردن هشتک های مختلف سعی در مقابله با این هشتک را داشتند که با حمایت کاربران نتواستند به مقابله با روند رشد هشتک آذربایجان غیرتی بپردازند.

این اتفاق درحالی به وقوع پیوست که در ساعات ابتدایی شب گذشته، آذربایجان غیرتی به داغ‌ترین هشتگ در توئیتر تبدیل شد و طبق آمار، حدود ۳۸ هزار توئیت واقعی با این هشتگ در توئیتر منتشر گردید.

انتهای پیام/