لیدا سیرانی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش گفت: نمایشگاه عاف توحیدی با حضور بانوان در مسجد مطلب خان شهرستان خوی برگزار می شود.

وی زمان برگزاری نمایشگاه را ۲۰ الی ۲۷تیر ماه به مدت یک هفته عنوان و افزود: تعداد غرفه های نمایشگاه ۱۰غرفه و از ساعت ۹الی ۲۲شب برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

سیرانی برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه را روز پنجشنبه ۲۰تیر ماه ساعت با حضور مسئولین ادارات و مقامات شهرستانی مطرح و اظهار داشت: از کارآفرینان برتر شهرستان و بانوان و دختران شاخص محجبه نیز در گردهمایی مدافعان حری را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: اردوی خوی گردی نیزبا حضور فعالان عرصه حجاب و عفاف و بانوان و دختران شاخص در امر حجاب به همت اداره میراث فرهنگی برگزار می گردد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه خوی افزود: محصولات و ملزومات حجاب و عفاف اعم از چادر، ساق دست، روسری، مقنعه، گیره روسری، مانتو و شلوار مجلسی و اداری ویژه بانوان و کت شلواری اداری ویژه آقایان و … در این نمایشگاه عرضه خواهد داشت.

وی به حضور برندهای برتر کشوری در زمینه حجاب و عفاف شامل کلبه حجاب، تیام و تولید کننده نمونه شهرستانی در زمینه پوشاک ایرانی اسلامی ، فروش چادر نماز و مشکی و مانتو و شلوارهای اداری و مجلس و..که فروش همه محصولات نمایشگاه با تخفیف ویژه نمایشگاهی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسوول از راه‌اندازی غرفه تخصصی مشاوره و ارائه طرح‌های نمونه در حوزه طراحی مد و لباس ایرانی اسلامی توسط اتحادیه خیاطان،غرفه تخصصی مشاوره پاسخ به شبهات توسط حوزه علمیه ،مشاوره حجاب و عفاف توسط نیروی انتظامی و غرفه مشاوره سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

وی از همکاری اتاق اصناف،میراث فرهنگی، نیروی انتظامی،حوزه علمیه، سپاه خوی، بسیج جامعه زنان،موسسه خیبر،بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی،بسیج هنرمندان در این نمایشگاه خبر داد.

انتهای پیام/