به گزارش خبرنگار آذرباخیش ‌مجتبی باستان عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانش‌آموزی کشور که در فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی بسیج دانش‌آموزی در تابستان امسال مستقر در شهرستان خوی بود تا مدارس و مراکز آموزشی این منطقه بهسازی و شاداب‌سازی شوند.

وی افزود: یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی اعزامی از ۲۰ استان در این منطقه حاضر شدند و اقدامات تعریف شده را انجام دادند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی، عنوان کرد: علاوه بر فعالیت در مدارس، بازسازی و‌ بهسازی مساجد و حسیمنیه‌های مناطق زلزله‌زده هم با حضور دانش‌آموزان سرعت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای عملیات عمرانی در این منطقه، ۲ هزار بسته ایزوگام و بیش از هزار بسته سیمان توسط قرارگاه جهادی بسیج دانش‌آموزی به مردم زلزله‌زده اهدا شد تا ساخت منازلشان با سرعت پیش برود.

باستان ابراز داشت: تمام اقدامات و فعالیت‌های جهادی باید در راستای خودسازی نوجوانان باشد چراکه در این صورت موفقیت در طرح‌ها رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه محوریت اصلی سند تحول آموزش و پرورش، بر محور تربیت و تعالی است، گفت: به دنبال تقویت روحیه جهادگری، انسان دوستی و معنویت دانش‌آموزان هستیم تا علاوه بر علم‌آموزی در این حوزه‌ها هم ارتقا یابند.

انتهای خبر/