سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش  از الکترونیکی شدن پذیرش مشترکین خبر داد.

 

وی گفت مشترک در بدو ورود به شرکت و مراجعه به قسمت پذیرش ثبت نام خود را انجام داده و تمام مدارک آن اسکن شده و سپس قبض رسید ارائه خدمات به وی تحویل داده می شود . سپس اطلاعات مربوط به مشترک از طریق بستر اینترنت به ارزیاب ارسال میگردد که ارزیاب بعد از دریافت پرونده به محل مورد نظر مراجعه و ارزیابی خود را انجام می دهد که بعد از تکمیل پرونده طبق تاریخ مندرج در رسید در موعد مقرر کار مشترک انجام می گیرد .

 

ولیزاده صرفه جویی در وقت و هزینه مشترک ،عدم انجام مسافرت های غیر ضروری شهری ، تسهیل در ترافیک ، رضایت مندی ارباب رجوع ، حفظ محیط زیست از طریق عدم مصرف کاغذ را از مزایای این طرح برشمرد.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی همچنین به راه اندازی سامانه بلوتوث سرور شرکت اشاره کرد و افزود : با ورود هر مشترک به اداره خدمات مشترکین شرکت پیامی مبنی بر روشن نمودن بلوتوث دستگاه تلفن همراه خود دریافت و پس از روشن کردن بلوتوث برنامه همراه آبفا مخصوص تلفن همراه بر روی تلفن همراه شخص بارگیری می شود و با نصب آن می تواند از مزایای این اپلیکیشین استفاده کند.

 

وی خاطر نشان کرد با فعال سازی سیستم پیامکی مشترکین در امر اطلاع رسانی به مشترکین از روند گردش کار پرونده خود استفاده میشود که در کارهایی همچون ممیزی املاک نیز کاربرد دارد .

 

انتهای پیام/