حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در گفت و گو با آذرباخیش گفت : در جامعه امروزی ما کسانی هستند که با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از ابتدا میانه خوبی ندارند از قبیل، سلطنت طلبان ،گروه های محارب ،منافقین ،قاچاقچیان مواد مخدر ،تروریست های اقتصادی ،عوامل آمریکا ،جاسوسان استکبار و …اگر اینان فرصتی پیدا کنند اغتشاش درست می کنند.

 

 

 

امام جمعه خوی گفت: در چند روز گذشته همه شاهد بودیم که چگونه رسانه های معاند با تبلیغات گسترده و با بنیه پوشالی خود جهت نامن نشان دادن ایران اسلامی برآمدند، اما آنچه حائز اهمیت است نقش رئیس جمهور کم عقل آمریکاست که چندی پیش رئیس جمهور دیوانه همان کشور ملت بزرگ و شریف ایران را ملتی حامی تروریسم و خائن خوانده بود اما این چند روزه چندین بار از اغتشاش گران حمایت کرد.

 

 

 

وی در ادامه اظهار داشت : آمریکا ،رژیم صهیونیستی ،پادشاه عربستان ،گروه های تروریستی در غرب آسیا به ویژه در جریانات سوریه ،لبنان و عراق شکست سختی از جمهوری اسلامی خورده اند لذا تلاش خواهند کرد انتقام این شکست را از ملت انقلابی ایران بگیرند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان خوی اظهار داشت:استکبار جهانی به خیال خود فکر کرده که با حمایت از گروه‌های ضدانقلاب و منافق می‌تواند در کشور ما مشکلی ایجاد کند اما نمی‌داند که مردم جواب محکمی به آن‌ها خواهند داد.

 

 

 

حجت الاسلام شکوری با اشاره به خسارت‌هایی که اغتشاش‌گران در این چند روزه در شهرهای مختلف به مردم و بیت‌المال زدند تصریح کرد: آن‌هایی که خساراتی به اموال شخصی و عمومی وارد کرده و سبب ناامنی و خلل در کسب‌وکار مردم و ایجاد نگرانی شدند قطعاً جیره‌خوار آمریکا، استکبار جهانی و برخی کشورهای خائن منطقه هستند و قطعاً ملت باشعور و بصیر ایران چنین کارهایی نخواهند کرد.

 

 

 

شکوری با شاره به وضع گرانی حاکم بر کشور افزود : سالهاست که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  به مدیران جامعه به ویژه دولتها چند موضوع اساسی را متذکر می شوند که متاسفانه  اقدام جدی از طرف مسئولان به ویژه مدیران اجرایی دیده نمی شود.

 

 

 

امام جمعه خوی گفت : باید به مطالبات مردم رسیدگی شود و مسئولین امر چاره جویی های لازم را تدبیر کنند کسانی هستند که نه با نظام مشکل دارند بلکه پایبند به اصل نظام و حاکمیت هستند اما تنها خواسته آنها رسیدگی به وضعیت گرانی و معیشت آنهاست که باید اولویت اصلی دولت ایجاد کسب و کار و و مهار گرانی باشد.

 

 

انتهای پیام/