حجت الاسلام مصطفی محمدلو در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی آذرباخیش با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف همانند سال های قبل با اجرای برنامه های مختلفی در مساجد منتخب شهرستان برگزار می شود و امید داریم این مراسم معنوی و روح بخش بتواند زنگار از دل های مومنان بزداید و در جهت تمییز نفس و روح شرکت کنندگان گام های ویژه ای را برداریم.

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در سال گذشته که بالغ بر ۲۰۰۰ نفر می بود یادآور شد: پیش بینی می شود امسال نیز بتوانیم به این آمار دست پیدا کنیم و در جهت پربار نمودن این مراسم اقدامات لازم را داشته باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی در ادامه با اشاره به مساجد خواهران و برادران تاکید نمود: مساجد داش آغلیان ، امام علی ،امام رضا،شهید موسوی مختص خواهران و مساجد سید الشهدا و امام خمینی (ویژه دانش آموزان برادر) مختص برادران می باشد و همه روزه آماده ثبت نام از معتکفین محترم را دارا می باشند و همچنین در شهرهای فیرورق، دیزج دیز ،روستای وار و نیز شهرک ولیعصر مراسم معنوی اعتکاف برگزار خواهد شد.

محمدلو به اهم برنامه های مراسم اعتکاف اشاره نمود و افزود: در کنار احکام و آداب مراسم معنوی اعتکاف برنامه های جانبی برای آگاهی بخشی به معتکفین برای هرچه بهتر استفاده نمودن از ظرفیت این مراسم تدارک دیده شده است که : اعزام مبلغ ، اعزام اکیب های شبکه بهداشت ،تشکیل کارگاه های آسیب شناسی مواد مخدر و نیز سواد رسانه ای ، تهیه و توزیع بروشور و دفترچه های فرهنگی و اجرای مولودی خوانی از برنامه های جنبی این مراسم خواهد بود.

وی در خاتمه افزود: علاقه مندان می توانند علاوه بر مساجد تعیین شده به صورت حضوری در اداره تبلیغات اسلامی خوی جهت شرکت در این مراسم معنوی ثبت نام نمایند.

انتهای خبر/