به گزارش سرویس سلامت پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی ، صبح امروز از آغاز برنامه سلامت نوروزی از امروز بیستم اسفند ماه تا بیستم فروردین ۹۸ در خوی خبر داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی در آغاز این برنامه اظهار داشت : مردم جهت تداوم سلامتی خود اقلام خوراکی مورد نیاز خود را از فروشگاههای معتبر تهیه کنند و به موارد نه گانه مواد غذایی بسته بندی مجاز توجه فرمایند.

مقدم خاطر نشان کرد: نیروهای بهداشت محیط در قالب ۴ اکیپ بازرسی بسیج سلامت نوروزی  از ۸ صبح تا ۸ عصر بر این اماکن نظارت دارند.

وی ادامه داد: بازرسان با استفاده از  دستگاه های  سنجش پرتابل ، نظارت ویژه‌ ای بر بهداشت رستوران‌ های بین راهی و محل اسکان مسافران دارند.

مقدم در خاتمه از راه اندازی سامانه کشوری مرکز فوریتهای سلامت محیط و کار ۱۹۰ خبر داد و افزود : این سامانه برای ثبت و رسیدگی شکایات مردمی در حوزه بهداشت فعال بوده و شهروندان می توانند در صورت نیاز با این سامانه تماس برقرار کنند.

وی همچنین یاد آور شد : شماره تلفن های مستقیم مرکز بهداشت خوی ۳۶۳۴۲۳۰۷ و ۳۶۳۳۹۸۴۹ و ۳۶۲۲۰۰۰۷ در تمامی ساعات اداری و غیر اداری آماده پاسخگویی و رسیدگی فوری به شکایات همشهریان می باشند.

انتهای پیام/