به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش ، حجت الاسلام سرایی نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا در همایش تبیین گام دوم انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته معادلات سیاسی دنیا را برهم زند تصریح کرد: در دنیا انقلابهای بزرگی شکل گرفته اما انقلاب ایران در سایه ی امام و اعتقاد امام به مردم بود که این حرکت عظیم را آغاز کرد و به پیروزی رساند چرا که امام باور داشت مردم می توانند در آن شرایط سخت انقلاب را به پیروزی برسانند و این انقلاب مردمی معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

وی افزود : امروز اگر توانستیم قدرت و صلابت و عزت خود را بدست آوریم در سایه ی اسلام است چرا که آن ملتی که شهادت را سعادت می داند آن ملت سربلند است بنابراین مظهر قدرت نظام ما بخاطر اسلامی بودن آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا انقلاب را منشاء برکات بزرگی دانست و گفت : ترکیب جمهوریت و اسلامیت نظام حرکت برای خدا بود بنابراین در آن دوران همه گفتند ما می توانیم وتوانستیم بحمدالله با روحیه جهادی مردم و مسولین انقلابی حرکت عظیم انقلاب را به مقصود و پیروزی برسانیم.

حجت الاسلام سرایی اظهار داشت : امروز آمریکا دیگر اتحاد ندارد و سازمانهای بین المللی همچون ناتو و حقوق بشر به ابزار آمریکا در سازمان بین الملل تبدیل شده اند و این عظمت انقلاب است که آنها را دچار مشکل کرده است و هر حرکت ناعادلانه ای علیه ایران از سوی آنها با شکست مواجه می شود.

وی در توصیه ای بیان کرد :‌ در مقابل وسوسه های دشمن و تحریم آنها ابتدا باید عیوب ساختاری و مدیریتی را از بین ببریم و مدیران انقلابی را جایگزین کنیم بدین طریق در گامهای بعدی مقابله و برخورد با استکبار همچون گذشته پیروز خواهیم بود.

دکتر موتورچی دیگر سخنران همایش با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت : امام راحل توانست اسلام را در عصر حاضر مجدد احیا کند چرا که قدرت اسلام در برخی اندیشه ها و رویاها وجود،داشت اما با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت به اسلام و صحنه ی جامعه بازگشت.

وی تصریح کرد گام اول انقلاب ازبین بردن نظام طاغوتی، تاسیس نظام اسلامی،تشکیل دولت اسلامی بود و گام دوم انقلاب با خودسازی انقلاب،جامعه پردازی و تمدن سازی همراه است بنابراین آنچه که در گذشته داشتیم و آنچه که داریم از ظرفیتها و استعدادها باید گفته شود و تجربیات گام اول انقلاب منتقل شود

دکتر موتورچی با بیان اینکه هر کسی قادر به اجرای گام دوم انقلاب نیست تشریح کرد: ویژگیهای مخاطب توانمند برای تحقق توصیه ها را باید بشناسیم که مهمترین آنها انقلابی و متعهد بودن به آرمانهای انقلاب است و سپس تقسیم وظایف شده و از گام اول انقلاب در جهت اجرای هرچه بهتر گام دوم انقلاب استفاده کنیم بنابراین جامعه اسلامی با کار دولت و با همراهی مردم به سمتی از فضایل برود که تبدیل به الگو شود.

انتهای پیام/