رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اعلام این خبر افزود : یک باب تصفیه خانه با دو مدول احداث و در حال بهره برداری است و یک مدول در دست ساخت (نزدیک به ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی) که گام مناسبی در جهت تامین منافع بهداشتی شهر بوده است انجام شده است .

سلطانعلی ولیزاده گفت: در سال جاری نیز توسعه و اصلاح نزدیک به ۲۴ کیلومتر شبکه آب و فاضلاب و خطوط انتقال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مشقت‌ها و هزینه‌های بالایی که ایجاد شبکه‌های فاضلاب به همراه دارند اظهار داشت: طبق برنامه در سالجاری ۱۲٫۸۵ کیلومتر شبکه فاضلاب و با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال اجرا و مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری خواهد رسید.

ولیزاده تصریح کرد: با توجه به توسعه محدوده شهری و افزایش ساخت و ساز و تراکم بالای جمعیتی و ضرورت توسعه شبکه ، بخشی از خطوط آبرسانی موجود نیز به لحاظ قدمت و فرسودگی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد . که در این راستا توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ کیلومتر از شبکه توزیع با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال در شهر خوی از دیگر برنامه‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب خوی در سال ۹۸ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی اظهار داشت : با توجه به اینکه حدود ۳۰ درصد شبکه توزیع آب شرب در سطح شهر فرسوده است باید با برنامه‌ریزی جامع و مدون به سمت اصلاح شبکه‌های فرسوده حرکت کنیم.

انتهای پیام/