به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه حجت الاسلام سرایی در جمع سربازان سبز قامت امام و رهبری با بیان مطالبی به نقش و جایگاه سپاه در معادلات داخلی و جهانی پرداخت و افزود:امروزه فرهنگ بسیجی و سپاه بر گرفته از نهضت عاشورا و امام حسین (ع) می باشد و تداوم و عزت این شجره با حمایت های مردم و نظام می تواند به نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و نظامی جهان بیانجامد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی همچنین از رسالت انبیا و امام حسین (ع) در حریت بخشی به جوامع پرده برداشت و تصریح کرد: امروزه بر هیچ کس ذات مقدس الهی و نیز ایستادگی در برابر ظلم و ستم پوشیده نیست و با وجود همین نهضت عاشورا و عبرت آموزی از این واقعه ی حماسی هستند حر قامتانی که بواسطه ی چنین رشادت هایی رخت بر هجرت از کفر نموده و لباس عافیت و دینداری بر تن کرده اند.

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد :پیام امام حسین (ع) جز آزادی و مقابله با ستم نبوده و الگوی رفتاری امام حسین (ع) جز شجاعت،مردانگی و ایستادگی در برابر ظلم نمی باشد و اکنون روح آزادی و آزادگی امام حسین (ع) می تواند در جامعه مهمتر از گذشته قلمداد شود ، سپاه و بسیج به فرمان امام (ره) عجین شده با همین خصیصه ها می باشد.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما متقبل هزینه در معادلات سیاسی و جهانی شده است تصریح کرد: تمامی این هزینه ها دال بر ایستادگی و مقاومت ما می باشد و امام (ره )و مقام معظم رهبری به خوبی تهدیدات را به فرصت تبدیل نموده و الان دنیای استکبار از سپاه به عنوان خاری در چشم یاد می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء ادامه داد:امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب به انحاء مختلف با دسیسه های دشمن اعم از کودتا ، منافقین و ادعاهای تجزیه طلبانه و جنگ تحمیلی در نقاط مختلف کشور مواجه شد و با تاسی از راه امامان و شهدای مکتب کربلا از اینگونه تهدیدات فرصتی مغتنم ساخته و بر همه این دسیسه ها فائق آمد.

وی با بیان اینکه امروز سپاه در تمامی مناطق زلزله زده حضور داشته و با تمامی توان تجهیزاتی و نیرویی در جهت خدمت رسانی به مردم می باشد تاکید نمود: جایگاه قلبی سپاه در میان مردم نشأت گرفته از مردمی بودن این نهاد الهی است .اقدامات و خدمات سپاه بر همه مردم ایران و دنیا پوشیده نیست و در جای جای دنیا نهضت بسیج و سپاه رخنه و رسوخ پیدا نموده است.

سرایی در خاتمه گریزی به اقدام اخیر رژیم امریکا در قبال سپاه افزود: اقدام اخیر امریکا در قبال تروریستی قلمداد نمودن سپاه چیزی جز اشتباه راهبردی نبوده و ثمره ی صادرات این تفکر سپاه و بسیج به دنیای پیرامونی خودمان حزب الله لبنان می باشد.

وی خاطر نشان شد: تبلیغات سوء و مسموم دشمن در فضای مجازی هدفی جز تضعیف جایگاه سپاه در میان مردم را نداشته و ایادی استکبار نیک خواهند دریافت جایگاه مردمی سپاه با دست یازیدن به اینگونه طرح ها و لیست ها متزلزل نخواهد شد و ریشه کنی داعش در منطقه بواسطه ی سپاه و فرماندهان رشید آن انجام شد.

انتهای خبر/