به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش به نقل از اروم‌نیوز، ۲ تیم ایران و روسیه از ساعت ۱۸:۴۵ امروز و در آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ به میزبانی ارومیه در مقابل هم قرار گرفتند.

این بازی که با همراهی پرشور تماشاگران مهد عاشقان والیبال در محل سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

از نکات جالب توجه در این بازی، حضور هواداران والیبال از ساعت‌ها پیش در مقابل درب‌های ورودی ورزشگاه بود که در نوع جزو زیبایی‌های بی‌نظر در روزهای برگزاری مسابقات به شمار می‌رفت.

این حضور از ساعت ۱۳ ظهر آغاز شد و تا پایان بازی نیز ادامه داشت چراکه بسیاری از هواداران به دلیل نبود گنجایش در سالن موفق به ورود نشدند و برخلاف آن‌که بلیت تهیه کرده بودند اما با بی تدبیری مسئولان برگزاری از ورود به سالن باز ماندند.

حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر در داخل سالن نیز از دیگر حواشی این بازی بود تا جایی که به دلیل ازدحام بیش از حد بانوان در بخش تعیین شده، قسمتی از جایگاه ویژه مسئولین به این قشر اختصاص یافت و بانوان به محل جلوس مسئولان راهنمایی شدند.

پیش از آغاز بازی و در جریان قرائت سرود ملی کشورها، یکی از هواداران با حضور در کنار سعید معروف به آرزوی خود رسید و سرود ملی کشورمان را در کنار این بازیکن قرائت می‌کرد که با حضور مسئولان از داخل زمین خارج شد.

آغاز مسابقه با شور و شوق هواداران و تشویق‌های مکرر آن‌ها همراه بود به طوری که در طول ست نخست بارها موجب تشویش ذهنی روس‌ها شده و به این ترتیب این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به نفع تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

شروع ست دوم بازی با ورود جدی روس‌ها همراه بود تا جایی که حتی در امتیازشماری نیز شاهد چالش میان تیم‌ها بودیم و این نشانگر تسلط بیشتر روس‌ها به بازی نسبت به ست نخست بود.

ست دوم در شرایطی پیش رفت که ۲ تیم در بیشتر امتیازها یا برابر بودند یا اینکه با فاصله تنها یک امتیاز به رقابت پرداختند.

برخلاف برتری روسیه در ۲ وقت استراحت میانی ست دوم، در نهایت تیم ایران توانست با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ پیروز این ست باشد.

حساسیت امتیاز در ست دوم تا جایی بالا بود که سرمربی روسیه در امتیاز ۲۴ با توجه به نامشخص بودن وضعیت درخواست ویدئو چک داد که پس از چند بار بررسی فیلم توسط تیم داوری بالاخره امتیاز به ایران داده شد و همین موجب پیشی گرفتن تیم ملی کشورمان از روسیه شد.

ست سوم بازی نیز با تشویق و همراهی بسیار زیبای تماشاگران و هواداران حاضر در سالن همراه بود و همین باعث شد تا تیم ملی کشورمان با وجود اینکه چند امتیاز از روسیه عقب بود، بازگشت بسیار خوبی به بازی داشته باشد و در ۲ وقت استراحت میانی خود را پیروز میدان کند.

در نهایت، این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نفع تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

انتهای پیام/