به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش سرهنگ پاسدار طاها بقال نژاد در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت مقام کارگر افزود: بسیج کارگری شهرستان خوی این افتخار را دارد که سه سال متوالی به عنوان بسیج کارگری نمونه استان شناخته می شود و به همین خاطر اکثر برنامه های بسیج کارگری خوی و بخصوص در هفته گرامیداشت کارگر به صورت استانی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج کارگری ۳۵ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت بسیج کارگری اجرا خواهد کرد گفت: بیش از ۳۵ عنوان برنامه در شهرستان خوی اجرا خواهد شد که ۲۰ برنامه در حوزه شهرستانی و ۱۵ برنامه به صورت استانی خواهد بود.

وی به اهمیت تجلیل از کارگران و کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر اشاره و تصریح کرد : حمایت از تولیدکنندگان و تجلیل از کارگران زحمت کش در سال رونق تولید یکی از اولویتهای بسیج کارگری است و بصورت نمادین نیز تجلیل از برترینها در صدر برنامه های اجرایی در طول این هفته خواهد بود.

فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری سپاه خوی عناوین برنامه های اجرایی این رده را برشمرد و بیان کرد : تجلیل از خانواده های شهدای کارگری، اجرای انواع مسابقات ورزشی کارگران، نشست با فرماندار برای بیان و مشکلات قشر کارگران و بررسی راهکارهای حل و فصل آنها و دهها برنامه دیگر اجرا خواهد شد.

بقال نژاد تصریح کرد: همایش بزرگ کارگران خوی روز دهم اردیبهشت در شهرک صنعتی خوی و با مشارکت همه واحدهای تولیدی و صنعتی و با حضور سخنرانان استانی و کشوری و با مشارکت سازمان بسیج کارگری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/