محرم اکبرزاده شهردار خوی از امضاء بزرگترین قرارداد، شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی با سرمایه گذار بخش خصوصی درطول چهل سال اخیر در این شهر خبر داد.

شهردار خوی در گفتگو با خبرنگارن در خصوص جزئیات این پروزه اظهار داشت : عرصه ملکی این پروژه بیش از ۱۰هزار مترمربع و زیر بنای آن ۶۰۴۰۰ متر مربع بوده و برای اولین بار در تاریخ شهرداری، پروانه ساخت برای چنین پروژه ای صادر می شود.

اکبرزاده اقزود : این پروژه دارای دو طبقه پارکینگ به وسعت ۱۷۲۵۵ متر مربع بوده که برای پارک ۶۰۰خودرو احداث می شود و مدت زمان اجرای این پروژه ۴ سال بوده و در کنار این مجموعه عظیم خدماتی، درمانی، رفاهی و تجاری، ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهرداری نیز در دو طبقه به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع طی یکسال اول پس از عقد قرارداد احداث می شود.

رییس شورای اسلامی شهر خوی نیز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش گفت : جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پیشرفت و توسعه شهری اقدامی بسیار مهم و موثر است که سرعت رشد بیشتر شهرمان را به دنبال خواهد داشت.

مجید مقدم افزود : خوشبختانه بعد از مدتها، طی برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های فراوان و تشویق شهرداری خوی مبنی بر اقدام و تسریع در پروژ های سرمایه گذاری، اولین قرارداد پروژه سرمایه گذاری در شهر خوی را به انجام برسانیم و دلیل اصلی حمایت و تشویق و پیگیری شورای شهر و جذب سرمایه گذاران جهت تسریع توسعه شهر خوی است.

رییس شورای اسلامی شهر خوی هدف اصلی و رسالت مهم در شورای اسلامی شهر خوی را حمایت و زمینه سازی و تشویق شهرداری برای اجرای پروژ های اشتغال زایی دانست و تسریح کرد : ایجاد اشتغال برای جوانان و درآمدزایی در شهر و جذب گردشگر و ایجاد شهری اقتصادی یکی از اهداف مهم شورای شهر خوی است و در تلاش هستیم بتوانیم برای شهرمان گامی مهم در این عرصه برداشته باشیم.

انتهای پیام/