به گزارش آذرباخیش متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. {آل عمران – ۱۶۹{

حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد هر گاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و نظام اسلامی بر آمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است و اقدام اخیر گروه های تروریستی در به شهادت رساندن پاسداران این مرز و بوم در منطقه پیرانشهر نیز قطعا یکی از این واقعیت‏هاست.

به شهادت رسیدن سرهنگ پاسدار حاصل احمدی پیشمرگه مسلمان کرد و همرزمانش که از افراد خوشنام و مردمی منطقه به شمار می‏رفتند و سابقه ایثارگری‏هایشان در مقابله با عناصر خودفروخته و گروهک‏های ضد انقلاب وابسته، بر همگان آشکار بود، نام این شهیدان والامقام را جاودانه و روش ایشان را الگویی برای جوانان منطقه خواهد کرد.

دشمنان این ملت با این جنایت بار دیگر نشان دادند که توسط ایادی و مزدوران منطقه‏ای خود به دنبال ماجراجویی‌های منطقه‌ای و راه‌اندازی‌ اختلافات قومی و متزلزل سازی امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی را در سر می‌پروراند. اما با هوشیاری عشایر منطقه که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود و بصیرت همرزمانش این توطئه نیز ناکام خواهد ماند و به رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و تولید کنندگان تروریسم، به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه، ملت ایران با برخوداری از نیروهای انقلابی، مومن و ورزیده در نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن محکوم نمودن این اقدام بزدلانه، با عرض تسلیت به خانواده‏های معظم شهدا و دعا برای سلامتی و بهبودی مجروح این حادثه تروریستی، بر عزم راسخ همرزمان این شهیدان والامقام در ادامه دادن راه شهدا و مجازات مرتکبان این جنایت با انتقام گیری سخت از اشرار و تروریست‌‏های منطقه‌ای مورد حمایت آمریکای جنایت‏کار و صهیونیسم، تاکید نموده و از خداوند متعال اقتدار روز افزون نظام اسلامی، تحت زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‏ای (مدظله) را مسئلت دارد.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی

انتهای پیام/